Updates m.b.t. het coronavirus

Via dit bericht proberen wij u op de hoogte te houden met betrekking tot onze webshop en het coronavirus.

Laatste update: 15 januari 13:07

Bestellingen en leverindicatie
Door de lockdown van 15 december is het drukker met bestellingen dan normaal. Dit heeft echter geen effect op de leverincidatie die bij de producten staan vermeld. Mocht dit veranderen dan zullen wij dit aanpassen. Momenteel gelden de leverincidatie als volgt:

  • Fotolijsten en multi-fotolijsten: Voor 16.00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd
  • Wissellijsten, passe-partouts en woonaccessoires: Voor 23:59 uur besteld, binnen 2 werkdagen verzonden

Bezorging
Door de lockdown is het erg druk bij PostNL. Hierdoor is er een grote kans dat pakketten vertraging oplopen. Dagelijks houden wij de verzendingen in de gaten. Helaas kunnen wij door de huidige situatie momenteel geen garantie geven wanneer een bestelling definitief bezorgd zal gaan worden.

Veelgestelde vragen

Wanneer weet ik dat mijn bestelling verzonden is?

Zodra je van ons een mailtje ontvangt met een Track&Trace-code zal dezelfde dag het pakket overgedragen worden aan PostNL.

Ik heb een Track&Trace-code maar hij blijft staan op ‘Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt’?

Dat kan kloppen. Onze bestellingen worden dagelijks opgehaald door PostNL. Echter worden de verzendingen pas gescand zodra ze verwerkt worden in het sorteercentrum. Indien er een vertraging ontstaat zullen de verzendingen op een rolcontainer blijven staan en zal er niks verwerkt worden. Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij voor u klaar om deze te beantwoorden. Via onze klantenservice kunt u uw vragen stellen en wij zullen ze z.s.m. beantwoorden.

De waardering van www.123fotolijsten.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 102 reviews.